Reklamacje

Zgłaszanie reklamacji
  1. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie na nasz e-mail:
    • Danych kupującego
    • Zdjęcia paragonu
    • Nazwy produktu oraz opisu wady, usterki
    • Daty zakupu
  2. Powyższy e-mail należy wysłać na adres sklep@ofigurka.pl
Rozpatrzenie reklamacji:
  1. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia. 
  2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni poprzez e-mail.

Zwroty

Odstąpienie od umowy 
  1. Zgodnie z prawem każdy klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 
  2. W celu zwrotu towaru prosimy o przesłanie na nasz e-mail sklep@ofigurka.pl formularz o odstąpieniu od umowy. 
  3. Zwracany produkt prosimy odesłać na adres: 
    oFigurka
    Płoszczyna 56B
    58-521 Płoszczyna
  4.  Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz formularza odstąpienia od umowy, niezwłocznie zwrócimy środki wpłacona za zamówienie. 
Shopping Cart